ÜÇGEN ÇİZİMİ
ALGORİTMASI
1-BAŞLA
2-Kalem kod bloğundan kalemi temizle,kalemi kaldır,kalem rengini ayarla,kalem boyunu ayarla ve kalemi bastır.
3-x ve y konumları ayarlanır ve 90 derce yönüne dönün kodları yazılır.
4-3 defa tekrarlanan bir döngü ayarlanır döngü içine 120 derece dönün ve 100 adım gidin kod blokları eklenir
5-BİTİR
Related Post
Scratch Projem-9ALTIGEN ÇİZİMİhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2447983ALGORİTMASI1-BAŞLA2-Kalem kod bloğundan
Scratch Projem-2KARELER ÇİZİMİhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2445303ALGORİTMA:1-BAŞLA2-Kalem kod bloğundan
İLK OYUNUMSCRATCH PROGRAMI İLE KENDİ YAPTIĞIM RAKET OYUNUhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2509089
C# for döngüsü ile sayıları toplamausing System;using System.Collections.Generic;using System.Linq;using System.Text;namespace Console
Scratch Projem-5YAN YANA KARELERhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2447950ALGORİTMA:1-BAŞLA2-Kalem kod bloğunda
Scratch Projem-7KARE ÇİZİMİhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2445294ALGORİTMASI1-BAŞLA2-Kalem kod bloğundan ka
Show Conversion Code Hide Conversion Code Show Emoticon Hide Emoticon