YAPRAK ÇİZİMİ
ALGORİTMA:
1-BAŞLA
2-Karekteri gizle, 90 derece yönüne döndür
2-Kalem kod bloğundan kalemi temizle, kalemi kaldır, kalem rengini rastgele değiştir.
3-x ve y konumunu ayarla
4-Kalem boyunu ayarla, kalemi bastır.
5-2 defa tekrarlanan bir döngü oluştur ve döngünün içerisine tekrar 90 defa tekrarlanan bir döngü oluştur 1 derece dön ve 1 adım gidin komutu yazılır.
6-İlk döngünün altına -90 derece yönüne dönün kodu yerleştirilir.
7-BİTİR
Related Post
SCRATCHScratchKelime anlamı olarak; tırmalamak, keskin bir şeyle kazıyarak yüzeyini bozmak, kaşımak, tahri
FİNAL PROJEMFİNAL PROJESİhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2575458Adı:İdam MahkumuKonu:Bir idam mahkumunun
İLK OYUNUMSCRATCH PROGRAMI İLE KENDİ YAPTIĞIM RAKET OYUNUhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2509089
Scratch Projem-6DAİRE ÇİZİMİhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2447961ALGORİTMASI1-BAŞLA2-Kalem kod bloğundan k
Scratch Projem-8ÜÇGEN ÇİZİMİhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2447969ALGORİTMASI1-BAŞLA2-Kalem kod bloğundan k
Scratch Projem-5YAN YANA KARELERhttp://scratch.mit.edu/projects/fcetin/2447950ALGORİTMA:1-BAŞLA2-Kalem kod bloğunda
Show Conversion Code Hide Conversion Code Show Emoticon Hide Emoticon